Hvor meget isolere en multiblok

Hej

Vil en 5 cm multiblok/gasbeton have nogen isolerende effekt på en gammel fuldmuret væg fra 1858?
Den vil evt blive sat op af væggen med fuld kontakt

Jeg vil ikke have gips, rockwool, ytong osv. Så spørgsmålet drejer sig bare om ovenstående

Mvh Jan
Hej Vil en 5 cm multiblok/gasbeton have nogen... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så du siger dermed at jeg skal få en byggesagkyndig til at udfærdige en rapport på at det ikke kan betale sig at lave det efter gældende regler? No Way siger jeg så bare. Jeg har haft en forbi i en time og er udemærket klar over hvad timelønnen er.

Mht økonomi så er det jo også rimelig vigtigt hvad jeg kan kaste i projektet. Regler eller ej. Det må jeg forholde mig rimelig meget til.

Jeg kan stå inde for det der bliver lavet. HVIS det så skulle komme der til hvor der skal kunne argumenteres for at mine løsninger skulle have været anderledes( hvilket jeg ser som rimelig teoretisk) så må vi tage det til den tid.

Jan
Skrevet af Orla Nautrup på 22 sep 2013 20:16
Mon ikke du selv kunne udføre de beregninger hvis du satte dig ned og læste lidt på det!

Vel!! i !!! princippet! også !!! det jeg!! har Gjort!! (Jeg vil gerne slå dig i brugen af udråbstegn,- er åbenbart blevet moderne)

Jeg har fået svar på det jeg skal,-

mvh
Jan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis