Hvor skal jeg købe træpiller henne?

Ja, hvor har I gode erfaringer med at få leveret piller fra? Det skal være til en Ecoteck Monica træpilleovn, altså snakker vi 6mm.

Er selv i gang med at få taget livet af en palle fra Stampemøllen - dem kan jeg ikke anbefale, så hvad vil I anbefale mig, næste gang jeg bestiller?

Mvh

CHRiSTiMSeN
Ja, hvor har I gode erfaringer med at få leveret... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
@uldal: de 1900 for barlinek træpiller er incl. fragt til Ålborg området
vh
Anders
charlottefrich: Du er lidt på afveje!
1. PILLE-MADSEN og i k k e Madsen biobrændsel
2. Der er 975 kg/palle
3. Pt. 1665,-/pl Barlinek 6 og 8 mm

 

Jeg anbefaler, at du finder en lokal som du stoler leverandør på. Så skal du handle hos dem ofte nok til, at de kan give dig nogle gode priser. Og tro mig det vil de 

Jeg tror desuden, at det er vigtigt at satse på kvalitet fx Svenske træpiller. Der er også mere at spare pr. palle

Annonce
tja... lokal eller ej! Brændselshandlere har du siden århundrede skiftet, skullet have foran dig hele tiden.
Jeg har købt piller i nu 10 år og i starten skøjtede jeg også rundt for bedste pris, bedste kval., bedste lev., bedste osv., for til slut at måttet sande, at kun mit fyr er Barlinek 6 mm, det produkt der kører fejlfrit og har en overkommelig pris.
Selv om du har en træpille-OVN og ikke fyr, bør du nok lure på, om ikke det var smart at købe min tre paller ad gangen. 3 er ligesom et magisk tal for både køb og leverance. Desuden gir renterne i banken nada, så hellere købe 3 paller i juni til 1350,- kr.
Go jagt

 

Ingen tvivl. Og helt sikkert med Magnus. Dog bør man vælge CO2-neutrale piller, hvis man er opmærksom på, hvordan miljøet bliver påvirket. Eksempelvis German Pellets. 

Eller prøv at undersøg, hvor meget pillerne påvirker på klimakontoen.


Gør det bedre selv, hvis ikke andre kan gøre det, som du vil have det!

Gør det bedre selv, hvis ikke andre kan gøre det, som du vil have det!
john
Du ejer vel tilfældigvis ikke den hjemmeside du linker til????!
Desuden er co2 neutrale træpiller noget pjat. Men her på siden reklamerer man ikke!
Om det er en gammel sofa eller træpiller, spiller vel ikke ind om de er neutrale, blot det er træ. Men der er forskel på indholdet i pillerne. Nogen er lavet af fyr og gran og andre af min af løv- og nåletræ. Andre igen af rent løvtræ. Jeg har brugt German piller engang. Hvis du knuser en håndfuld piller og smider dem i en pot vand, vil det der bundfælder være den jord og de rodrester "nogen" synes er sjovt at producere. Det koster en herd.

 

Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis