høj rejsning på garage i skel..!

Hej LDS ére

Her til sommer er det min plan at renovere min garage, den er nu med flat tag, og jeg har heletiden haft en drøm om at lave den med høj rejsning, som på mit hus.

Men men men... pludselig går det op for mig, at min garage jo står i skelv. og laver jeg høj rejsning, vil udhænget samt tagrende jo hænge ind på naboens side.

Så mit spørgsmål er om i har nogle idere eller erfaringer ang, høj rejsning der stopper glat med muren...? kan man det eller skal jeg droppe min ide, og blot beholde et flat tag..!

(Ved godt der også bliver noget med byggetilladelse, men det vil jeg ikke rode ind i denne tråd, da det er en helt andet historie.. der er nemlig nogle speciale forhold lige her.)

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Hej LDS ére Her til sommer er det min plan at... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lopus, jeg tror løsningen for dig bliver, at du får din nabo med til at I bygger jeres garagetage sammen og laver en slags skrotrende, og der hvor din nabo's garage stopper, ja der sættes en almindelig zinktagrende på din garage. Det kunne da også se pænt ud, hvis garagerne får samme højde.

Jeg fandt et billede på nettet, som cirka illusterer, hvad det er jeg mener, dog skal du bare selv forestille dig, at den ene garage er længere wink Skulle være vedhæftet dette indlæg.

Har du ikke mulighed for at smide et par billeder af din garage og omgivelser?

Med venlig hilsen

Allan Johansen
-------------------------------------
Sådan kan det gå: http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw 
Ja, Den pæneste løsning bliver nok at lade min tagrende, hænge ind til naboén, så må jeg bare håbe, han også syntes det ! :-)

Tak for jeres råd m.m

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis