Hjælp ka ikke slet et indlæg

Er det bare mig der er lidt dum eller er der andre som kan fortælle mig hvordan jeg sletter et indlæg om noget jeg har haft til salg, jeg har været igang men kan ikke få det væk.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lynge.
Jeg er ikke helt klar over det, men jeg tror ikke at man kan slette indlæg.
Heijjj..... og forøvrigt er der ingen der er dumme her!
Mvh.
Erik

www.morsmaling.dk
Det er nok meget godt....*SS*

I Køb og Salg kan du dog redigere dit første indlæg og udskifte overskriften med "Slettes" så ser admin det på et eller andet tidspunkt og sletter det.

Sniffer  
Citat fra Sniffer

Det er nok meget godt....*SS*

I Køb og Salg kan du dog redigere dit første indlæg og udskifte overskriften med "Slettes" så ser admin det på et eller andet tidspunkt og sletter det.


Ok det vil jeg lige huske på. mange tak wink

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

Hej Lynge

Jeg har slettet dit indlæg i Køb/salg.

Men det er da lidt for besværligt. Taler lige med Allan der har forstand på det, om ikke der kan komme en sletteknap, så man selv kan slette sit indlæg.

Mvh. JørgenE
Hejsa!

Som det er sat op nu, kan alle slette sine egne indlæg....med mindre nogen har svaret på det. Dvs. så længe indlægget står alene, kan det slettes. Pointen er, at man dermed undgår at en hel tråd som andre deltager aktivt i, bliver slettet.

Den bedste løsning i "køb/salg"-situationen er nok, at skrive at varen er solgt i et svar på det oprindelige indlæg. Så er der heller ikke nogen der undrer sig, over at de pludselig ikke kan finde indlægget igen.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis