Hvis mig din garage.

Da tiden nu snart er inde til at bygge ny garage, kunne jeg godt tænke mig at se jeres garage og hvor i evt. har lavet det og evt indrettet jeres garage evt. med værksted eller
plads til plæneklipper-havetraktor-cykler m.m.
smile

Med venlig hilsen

Søren
Da tiden nu snart er inde til at bygge ny garage... Vis hele indlægget
44 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tjae, kyndig råd og vejledning bliver sjældent værdsat af de unge mennesker!! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Sluppermand:
Har du ikke nogle mål og tegninger man må få?
Er i gang med at handle hus, og der skal der så bygges garage/værksted i forlængelse af... 5,7 m i bredden, og ca 11m i længden. Der skal så to porte i gavlen, og to eller 3 vinduer i hver side.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
hvilke mål vil du ha? Selve bygningen er 8*8m, 30 gr tag med saxspær, for en god lofthøjde. jeg skal se om vi har tegninger liggende, så mailer jeg den til dig.
Hvis du har tegninger vil jeg også gerne have dem på mailen smile
her er den tegning vi lavede til kommunen. det er meget simpelt.
der er dog ikke indtegnet en dør som sidder ved siden af porten.

det eneste du skal gøre er så at lave en tegning af jeres grund og indtegne garagen med mål til skel og hus.

så det er bare at gå i krig, ikke nogen grund til at få en prof til at lave tegningen.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hej Steff
Hvor meget flamingo har du i gulvet-? Og cm Beton ovenpå.
Kan flamingoen bære det-?
Kan også se du har varme i gulvet, hvor kommer varmen fra-? Dyrt-?
Hvad ville du evt. lave anderledes idag, hvis du kunne-?
Har du billeder af det.
Undskyld de mange spørgsmål.


Med venlig hilsen

Søren
hej Anjins.. Jeg har isoleret gulvet med 100mm flamingo og loftet også 100 mm glasuld det er rigeligt til at holde den værste kulde ude. jeg har støbt mellem 13 og 17 cm tykt betonlag med vibringsfri beton alt efter fald. (det bliver stærkere end alm grus/cement beton) oven på det et lag selvnivilerende spartel og så epoxy maling. indtil viddere er der ingen revner at se og det tror jeg heller ikke der kommer.. jeg har desuden armeret det ekstra kraftigt ved porten.. varmen kommer fra mit pillefyr og det er kun for at holde en 8-10 grader i garagen det kører bare lige i gulvet med en returvejs ventil på.. 
der er faktisk ikke noget jeg ville ha lavet andereledes idag er godt tilfreds .
Er nysgerrig om budgettet er incl leje af alt det udstyr du har lejet eller om det er udover prisen på garagen. Kan se du har lejet en hel del materiel ind i forbindelse med dit byggeri.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Ville helt klart også sætte portene i fra siden af hvis det kunne lade sig gøre.

Vi valgte også at lave plads til trialerne, og bygge det stort nok til at kunne opbevare div. materialer indendøre også.

Alternativt ´garage´ bygning

fiaght hvis det er mit byggeri du tænker på, så er byggeriet inkl maskiner,
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også