Hvem bliver bruger nummer 10.000!

Vi nærmer os 10.000 registrerede brugere på Lav-Det-Selv.dk! Den seneste tid er det begyndt at gå RIGTIG stærkt og der strømmer brugere til, hvilket både ses af statistikkerne og antallet af registrerede brugere.

Det er dejligt at opleve den store interesse for vores allesammens side. Jo flere vi er, jo bedre bliver Lav-Det-Selv - det har været filosofien bag, siden vi startede for mange år siden efterhånden. I dag kalder man iøvrigt det vi har praksiseret i alle årene, for web 2.0...

Nå, men lad os tage godt imod bruger nr. 10.000 når hun/han kommer - vi er på 9.879 brugere i skrivende stund, så der burde ikke gå mere end et par uger.

Mvh. AllanE
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et stort velkommen skal lyde fra mig!
Så må vi håbe det bliver en af de ca 25 der skriver indlæg......

MVH Njord
Citat fra njord

Så må vi håbe det bliver en af de ca 25 der skriver indlæg......


Er det lidt af et vink med en stjert Njord, så som hvorfor hører vi aldrig noget fra størstedelen af de næsten 10.000 brugere. Reelt er vi jo kun et par hundrede der har noget at sige af og til, så hvad med de 9.850 brugere vi aldrig hører fra.
Måske skulle den store mesters søn lave det sådan at hvis man ikke var aktiv i en periode på eks. 3 måneder, røg man ud !

V.h. Håndværkeren
Annonce
Man kan jo håbe på, at alle dem vi ikke hører fra, kan bruge alle de svar der efterhånden er samlet her. Indsamlet viden er jo ikke så meget værd, hvis den ikke bliver brugt.
JA mit vink var netop en "øjenåbner"....
Det ville være meget fint at få lidt flere aktive debatører.
Det vil bestemt også være dejligt med nogle flere tilbagemeldinger på om rådene er fulg, om de var OK og om der måske lige er den lille krølle der skal til for at det bare går så meget lettere...

Og ikke mindst vil det være ret dejligt og givtigt at der kom lidt flere billeder, både i spørgsmålene, men også i svar og ikke mindst når resultatet efterfølgende vises frem...

Velkommen til alle de nye aktive debatører

MVH Njord
Sådan synes jeg det er alle steder også i klubber, arbejdspladser osv. det der de samme få der er aktive, hvis ikke det er nødvendigt, mens resten er mere eller mindre passive.

Mvh. JørgenE
Hej JørgenE

Længe siden vi rigtigt har hørt fra dig...
Har du det godt?

Du kan have meget ret i din betragtning...
Men jeg tror nu vi er så mange gamle faste beboere her på siden der bliver hængende... Kender da også selv til det med at falde lidt af på den i perioder.. Men jeg vender nu ret ofte tilbage til netop LDS.. Og det er da klart pga den seriøse gode stemning. Og at der er en ret rimelig og velfungerende selvjustits...

Så du får da lige et lille "HIP" for at have startet det hele opcool

MVH Njord
Bare lige lidt info fra statistikkerne: Indenfor det sidste halve år har der været mere end 1.500 aktive debatører, der har bidraget med over 16.000 indlæg.

Det er rigtigt, at der er en hård LDS-kerne, som virkelig får hjulene til at køre rundt her på LDS. Og jeg er enig i, at selvom tallet ikke er 25 men 1.500 debatører, så er tallet stadig for lavt.

Jeg arbejder i øjeblikket på en ny version af LDS, som gerne skulle blive mere brugervenlig. Derudover får vi med den nye platform, mulighed for at udvide med nye spændende funktioner, så LDS i fremtiden ikke udelukkende vil være et debatforum. Glæder mig til at kunne vise noget frem - men det tager tid den slags!!

Mvh. AllanE
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis