Forum - Nok mest til AllanE

Jeg er ved at skulle lave et forum, ikke et der har interesser som dette, men om en bestemt model inden for MC. Jeg har lige et par spøgrgsmål til dette forum.

1) Kørte det ikke på phpBB for nogle år siden.
2) Hvis det gjorde var konverteringen phpBB til vBulletin svær, og hvorfor denne overgang ?.

Er det i orden at stille flere spørgsmål (lidt om databasen tilgange til den osv.).

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej PeterR

Jo, LDS kørte på phpBB før i tiden. Det var et rigtig godt system, med et stort open source community bag sig, så der altid var hjælp at hente. Vi skiftede til vBulletin, som er et kommercielt produkt, fordi det kan mere og er væsentlig mere prof. at arbejde med. Administrationen er bedre og hele modul/plugin systemet er nemmere at arbejde med.

Konverteringen var nem - der er et indbygget værktøj og det kørte uden de store vanskeligheder, så vidt jeg husker. Jeg brugte dog en uges tid på at få det til at køre helt som jeg ville have det. Meeeen jeg lavede også en del nye ting, som vi ikke havde før.

Men det afhænger helt af dit behov. PhpBB er virkelig godt og det er gratis...vBulletin er bedre til at håndtere store sider bl.a. pga. den bedre administration.

Håber du kan bruge det til noget. Spørg bare løs, men det er noget tid siden efterhånden, så jeg kan ikke love at jeg kan huske alle detaljerne.

Mvh. AllanE
Hej igen AllanE

Dansk sprog fil til vBulletin, fandt du den / fik du den / må jeg få den ?.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis