Link tilbage til oversigten i det forum man befinder sig i

En idé - eller et ønske om I vil wink

Når jeg er inde og læse en tråd, måske videre på side 2 eller tre i tråden, kan jeg ikke finde nogen nem måde at komme retur til oversigten i det forum man befinder sig i (fx. Lav-Hus).

Der findes link til Forum-oversigten (alle fora) og jeg kan bruge tilbageknappen i min browser, men jeg kan ikke finde linket direkte tilbage til oversigten i det forum jeg befinder mig i (fx. Lav-Hus).

Hvis det findes, gider I så ikke udpege funktionen for mig?

Tak!

I øvrigt tak for et fint forum.

/Rob
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
PS: Og en lille fejl: Smileys har det med at forsvinde når man retter i indlæg (både under MSIE 6.0/Win2000 og Firefox 2.0/WinXP).

/Rob
Ak ja, jeg troede kun det var mig der var "dum" (et ord der ikke findes på LDS, men alligevel).

Møjirriterende, jeg bruger godt nok tilbageknappen i Windows, og det virker ok, men alle vinduer burde åbnes i nye vinduer, så man kan lukke dem, og så er man tilbage.

Jeg taler med AllanE om det, og kan det løses bliver det, ellers ikke.

Mvh. JørgenE
Tak til zink_brian: Ja, det var den jeg ikke kunne finde. Syntes ellers jeg har kigget omhyggeligt efter den, men jeg kunne ikke se den nogen steder (er den lige kommet på?).

Tak igen.

/Rob
Ok, så misforstod jeg, for i nogle tilfælde åbner et link en ny side, der erstatter LDS, og lukker man så den ny side er også LDS lukket, medmindre man bruger tilbage-knappen i stedet for lukke knappen x i øverste højre hjørne.

Mvh. JørgenE
Zink-Brian---> jeg kan godt lide den diskrete pil der på en pæn måde henviser til "Knappen" der bliver efterspurgt!! :-)

Nice work!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis