Så er Denise tilbage med en fortsættelse af Bedst og Billigst - cirkuset.
Jeg lovede jo at fortælle hvad Bedst og Billigst udspil så ville blive, når de havde været og "syne" deres eget arbejde med vinduerne og dørene, som jo er noget værre juks.
Lad os bare sige, at deres "tilbud" om udbedringer, ikke er acceptable. Endnu engang forsøger Bedst og Billigst blot at manipulere kunden til at acceptere et aldeles ikke fyldestgørende tilbud. De har selv ødelagt murværket på huset, men de mener at udbedringer af dette er kundens(mit) eget ansvar.
Normal procedure er vist ellers, at man erstatter hvad man selv har ødelagt!
Ud over dette, så indrømmer de i tilbudet, at vinduer og døre trænger til malearbejde,
men de vil bare ikke gøre det! Og det selvom, at vi allerede fra de leverede vinduerne, hvor vi så de ikke var hvide men leopard-plettede, skriftligt klagede over standarden og også fik lovning på, at det ville blive slebet og malet siden hen. Jo god morgen min bare r.., nu er der gået tre år og vi kæmper stadig for, at få bedst og billigst til, at sætte vinduerne i bare nogenlunde ordentlig stand.
Yderligere kører de stadig med deres "vi-bestemmer-farten" politik overfor kunden. Dvs, de melder tilbage med et udspil til vores advokat i et brev som modtages om torsdagen, så ringer Bedst og Biligst til advokaten allerede om fredagen, og vil presse en aftale i stand om, at de skal komme den kommende uge og lave udbedringerne. Vores advokat må tale med store bogstaver for at få Bedst og Billigst til at forstå, at kunden altså er nødt til at læse og melde tilbage på hvad udspil der foreligger fra Bedst og Billigst side. Igen presser Bedst og Billigst så med, hvor travlt de har og alle deres sædvanlige undskyldninger og udflugter. Og så havde de iøvrigt kun sat 2 dage af til atten/tyve elementer, med div tømrer arb, mur-udbedringer samt malearbejde!!!!!
Jeg håber at alle der læser dette her, kan se hvad bedst og billigst er for et firma! Vi har taget flere billeder af murværkets tilstand efter bedst og billigst grove behandling, dem lægger vi hurtigst muligt ud på vores hjemmeside:
www.bedstbilligst.mono.net Det lader til, at alt hvad bedst og billigst, med Benny Kastlund i spidsen, skriver på disse sites, kun er for, at forsøge at dække over deres eget klamphuggeri, og aldeles ikke for at give deres kunder det de har betalt for, nemlig et ordentligt stykke arbejde!
De nægter jo at tage det fulde ansvar for ødelæggelserne de har lavet og den elendige kvalitet de har leveret. Det kan jeg ikke bruge til noget som helst og jeg håber at rigtig mange finder ud af at de skal holde sig langt væk fra bedst og billigst.
Vi melder altså tilbage til Bedst og Billigst, at vi vil have at de retter sig efter kendelsen fra ankenævnet. De skal ikke bare lave minimum udbedringer, det må enhver da kunne forstå at vi ikke kan være tjent med. Så må vi jo se hvad Bedst og Billigst herefter finder på, for at slippe nemt om ved alle deres ulykker på vores hus! Fortsættelse følger!