Erfaring med Bedst og Billigst vinduer

Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk Vindueskompagni, men mange har grimme historier om disse. Så jeg prøver at se på alternativer og fandt Bedst og Billigt (www.bedst-biligst.dk) som har et glimerende tilbudssystem, hvor man kan regne ud prisen på vinduerne.

De opfylder DVC's standarder og det er et plus i forhold til JVK. Der skulle være 80% kernetræ (DVC kræver mindst 60%).

Det ser jo lovende ud, men vil gerne høre jeres erfaringer, hvis i har handlet gennem Bedst og Billigst.
Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk... Vis hele indlægget
84 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så har bedst og billigst været hos os og har, endnu engang, gået rundt og beset de defekte vinduer og døre de har leveret og monteret i vores hus for tre år siden.
Vores advokat aftalte på samme tidspunkt med bedst og billigst repræsentant, at firmaet har en uge til, at give en tilbagemelding med, hvad de agter at gøre for at udbedre skaderne.

Nu må vi jo så se hvad bedst og billigst finder ud af denne gang! Sidste gang de var hos os, var det Benny Kastlund selv der kiggede på det hele, og han meldte aldrig tilbage. Vi rykkede bedst og billigst advokat rigtig mange gange for et svar, men der skete intet. Sjovt nok, rykker bedst og billigst pludselig ud efter, at vi har lagt en hjemmeside med billeder ud på nettet!

Nuvel, bedst og billigst kan jo have set lyset og have fået noget samvittighed overfor kunden her! Så, vi krydser fingre for, at vi endelig efter tre lange år kan få ordnet vinduerne og dørene, og udbedret skaderne, så vi kan få lagt denne irriterende sag bag os. Men alt afhænger jo af bedst og billigst direktør, Benny Kastlund!

Se selv alt om sagen på www.bedstbilligst.mono.net

Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

Mon dog ikke at de kommer med et rigtig fornuftigt tilbud, især når de ved, at de kan redde æren, hvor så mange sidder og følger med med stor interesse.
De ved jo nok at vi er mange, der på et tidspunkt skal bruge vinduer og døre og vi vælger jo helt klart firmaer, som er seriøse.
Alt andet ville jo være helt tosset af dem.

Med venlig hilsen
ktm

 

Så er Denise tilbage med en fortsættelse af Bedst og Billigst - cirkuset.  Jeg lovede jo at fortælle hvad Bedst og Billigst udspil så ville blive, når de havde været og "syne" deres eget arbejde med vinduerne og dørene, som jo er noget værre juks.

Lad os bare sige, at deres "tilbud" om udbedringer, ikke er acceptable. Endnu engang forsøger Bedst og Billigst blot at manipulere kunden til at acceptere et aldeles ikke fyldestgørende tilbud.  De har selv ødelagt murværket på huset, men de mener at udbedringer af dette er kundens(mit) eget ansvar.  Normal procedure er vist ellers, at man erstatter hvad man selv har ødelagt!

Ud over dette, så indrømmer de i tilbudet, at vinduer og døre trænger til malearbejde, men de vil bare ikke gøre det!  Og det selvom, at vi allerede fra de leverede vinduerne, hvor vi så de ikke var hvide men leopard-plettede, skriftligt klagede over standarden og også fik lovning på, at det ville blive slebet og malet siden hen. Jo god morgen min bare r.., nu er der gået tre år og vi kæmper stadig for, at få bedst og billigst til, at sætte vinduerne i bare nogenlunde ordentlig stand.

Yderligere kører de stadig med deres "vi-bestemmer-farten" politik overfor kunden. Dvs, de melder tilbage med et udspil til vores advokat i et brev som modtages om torsdagen, så ringer Bedst og Biligst til advokaten allerede om fredagen, og vil presse en aftale i stand om, at de skal komme den kommende uge og lave udbedringerne. Vores advokat må tale med store bogstaver for at få Bedst og Billigst til at forstå, at kunden altså er nødt til at læse og melde tilbage på hvad udspil der foreligger fra Bedst og Billigst side. Igen presser Bedst og Billigst så med, hvor travlt de har og alle deres sædvanlige undskyldninger og udflugter. Og så havde de iøvrigt kun sat 2 dage af til atten/tyve elementer, med div tømrer arb, mur-udbedringer samt malearbejde!!!!!

Jeg håber at alle der læser dette her, kan se hvad bedst og billigst er for et firma! Vi har taget flere billeder af murværkets tilstand efter bedst og billigst grove behandling, dem lægger vi hurtigst muligt ud på vores hjemmeside: www.bedstbilligst.mono.net

Det lader til, at alt hvad bedst og billigst, med Benny Kastlund i spidsen, skriver på disse sites, kun er for, at forsøge at dække over deres eget klamphuggeri, og aldeles ikke for at give deres kunder det de har betalt for, nemlig et ordentligt stykke arbejde!
De nægter jo at tage det fulde ansvar for ødelæggelserne de har lavet og den elendige kvalitet de har leveret. Det kan jeg ikke bruge til noget som helst og jeg håber at rigtig mange finder ud af at de skal holde sig langt væk fra bedst og billigst.

Vi melder altså tilbage til Bedst og Billigst, at vi vil have at de retter sig efter kendelsen fra ankenævnet. De skal ikke bare lave minimum udbedringer, det må enhver da kunne forstå at vi ikke kan være tjent med. Så må vi jo se hvad Bedst og Billigst herefter finder på, for at slippe nemt om ved alle deres ulykker på vores hus! Fortsættelse følger!

Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

Det var da en svært skuffende tilbagemelding
Mon ikke den flinke medarbejder fra firmaet kommer med en tilbagemelding og undskylder det fornyede fjolleri??
Ellers får vi indtryk af at det kunne være et sløjt firma, man bør holde sig fri af.

Til sommer skal jeg bruge 10-12 små vinduer og døre i specialmål, og det kan være man hellere skal bruge en anden leverandør, selv om det er en smart prisberegner de har på deres hjemmeside.
Jeg tror jeg lader mit køb afhænge af en fornuftig løsning på dette problem.

Med venlig hilsen
ktm

 

Det er meget fornuftigt af dig 

Ja, vi håber også, at Bedst og Billigst snart kommer til fornuft og giver kunden her det, som jeg har betalt for - samt udbedrer alle skader de har forårsaget. Håber også, at det bliver lige om snart, for at gå endnu en blæsende vinter i møde med de ufærdige, utætte vinduer, er ikke spor sjovt!  

Min kæreste og jeg har nok været naive da vi faldt for Bedst og Billigst tilbud, men vi er førstegangs købere og havde ikke så meget erfaring med alle sådanne ting. Det har vi så desværre måttet lære på den hårde måde. Men det har været positivt, at opleve støtte fra omverden bl.a fra sites som dette, fra en masse fornuftige mennesker.

Vi venter i spænding på Bedst og Billigst kommer til fornuft

Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

Annonce
vi skulle have haft udskifte alle vores vinduer men det bliver da hvis krone vinduer som også har lavet vores døre , jeg hade ellers kigge på b&b
Kære Denise,

det er igen lidt uforstående alt det du skriver, og MANGLER at skrive.

1. Grunden til at vi skynder på sagen er faktisk for jeres egen skyld så tingene kan komme i orden hurtigst muligt - men du må da undskylde hvis dette også er forkert.

2. Vindue for vindue blev gennemgået ude hos jer og ALT, hvad der blev snakket om (sammen med din mand og advokaten) at der skulle udbedres - står i brevet - ellers spørg jeres advokat igen.

3. Vi har også accepteret at ordne ødelagt murværk, selvom vi egentlig ikke er berettiget til det.

4. Det eneste I selv skal gøre til foråret er almindeligt vedligeholdelsesarbejde på de nævnte vinduer.

Da alt, hvad der blev talt om ude hos jer (sammen med jeres advokat) står skrevet ned på listen forstår vi ikke, hvad det er - du egentlig vil. Vi kan forstå at du har været utilfreds, men hvorfor brokke sig stadigvæk, når det aftalte nu bliver ordnet.

Med venlig hilsen

Bedst&Billigst


Bedst-billigst - vinduer og døre

Så lad os se det berømte papir i er så uenige om at tolke.
Jeg ville selv have haft andre til at udbedre skaderne på B&B's regning. Sagen er jo kørt så langt ud, at det nok er smartest at lade nogle andre udbedre det.

Som skrevet et andet sted, stod vi selv og overvejede B&B.
Efter et besøg i butikken som mener lå i Herlev, fik vi et tilbud som næsten var 1/3 af prisen fra Velfak 400serien på 250.000.- til 400kvm hus.Valget stod mellem den bedste kvalitet og den dårligste. Hele mit nybygningsprojekt er ellers gemmenført fra marken til kippen, men dette var en meget stor post i bugettet og derfor var tanken at spare et sted. Det betød ikke noget at få det dårligste når prisen også hængte ved og man var klar over det. Så kunne de jo altid blive skrottet når de ikke ville mere og økonomien var mere stabil igen. Men så kom alle advarslerne frem på denne side, bla. at de kunne finde på at levere sen aften uden mulighed for at tjekke varen, og ville man ikke acceptere blev de kørt til opbevaring et andet sted for kundes regning, og alt muligt andet der også stod herinde.
En ting er at købe et produkt som ellers skraber bunden i kvalitet, men min tid var for vigtig til at skulle slås om rettet til et produkt som allerede var betalt og måske ikke var iorden.
Valget faldt derefter på Velfac400 som jeg ikke fortryder en millimeter.

Så stod jeg igen med tanken om at skifte nogle vinduer ud i det hus jeg bor i nu inden det skal sælges, og tanken faldt igen på B&B da jeg alligevel ikke skal blive i huset. Men igen dukker der sager op i dette forum om firmaet. Så selvom det i dette tilfælde ikke drejer sig om alle vinduer i huset, tør jeg slet ikke at have kontakt til firmaet.


 

Jeg skal da lige love for, at en sådan trist omtale koster omsætning for b&b.
Hvis det forholder sig som Denise skriver, at man havde regnet med at udbedre de viste skader på blot 2 dage, ja så tror jeg langt mere på Denises beretning end b&b's.

Hvor er Internettet dog en velsignelse!
Jeg stod selv i disse dage i begreb med at gå ind i en aftale om noget helt andet, og tog så lige og fandt ud af, hvad der lå bag firmaet, og så skal jeg da lige love for at der væltede skeletter ud af skabene!. Nul aftale!

Jeg er i alle tilfælde helt færdig med at indgå aftale af nogen betydning, uden at have konfereret med Internettet først.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja det er super smart. Der er bare en i verden som er utilfreds, og det dukker op på google. Nettet må generalt være den værste fjende for virksomheder som ikke har tilfredse kunder.

 

Der er yderligere 54 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også