Maling - pris/kvalitet

Jeg har søgt lidt på forum angående maling, og her specielt efter kvalitet kontra pris.

Der var en der anbefalede: http://www.paint4all.dk .

Jeg søger en maling i god kvalitet, men gider ikke at betale ekstra for navnet. Jeg hørte engang om et svensk produkt der bl.a. blev solgt på Østerbro, som skulle være rigtig god kvalitet til prisen.

Jeg har ligeledes også ledt efter "forgrundet" glasfilt, og fandt noget (mærkelig nok i bilka) som kostede 250 kroner for 1*25m.
Er der stor forskel på pris/kvalitet på sådanne produkter, eller er det hip som hap?

Hvad kan i anbefale af maling, og kvaliteten skal være iorden, og meget gerne have en internet butik, da jeg skal bruge glasfilt, klæber, grunder, maling og lidt andet forskelligt. Så ville det jo være lækkert hvis jeg kunne sidde herhjemme og lave en indkøbsseddel 8)
Jeg har søgt lidt på forum angående maling, og her... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra SOSjeg har gjort det selv

Hej Peter

God ide,

Butikken ligger nede før Chrimas møllers plads på den ulige side omkring en 15 - 17 stykker.

:wink:


Lækkert! Så er det vist bare med at komme igang. Sådan en maler kan sikkert også komme med en masse nyttige cowboy-tricks til at lette arbejdet lidt. Jeg har sgu nogen gange mine tvivl når der står en 17-årig gymnasie-knægt nede i silvan og prøver at overbevise mig om det ene eller andet. Der er fagmanden nok mere bevendt :wink:
[Indlæg slettet]
Hej Peter Som du selv og andre er inde på hænger pris og kvalitet som ofte sammen. Det skal dog lige nævnes at man ikke længere behøver at skulle betale 8-900.- kroner for 10 liter god maling. Det er efterhånden kommet en del internethandel med maling, hvilket jeg har benytte mig en del af både arbejdsmæssigt og privat. Jeg har handlet på en internet side der hedder www.supermaling.dk der kan du handle maling og diverse tilbehør med store besparrelser. Jeg kan fortælle dig at jeg fik 2 tilbud på maling til istandsættelse af min lejlighed i 2 forskellige malerforretninger. Tilbuddet var på maling, sandspartel,filt, afdækning og værktøj til min lejlighed på 124 m2. Derefter gik jeg ind på supermaling siden og bestilte de samme materialer. De har en super service og er til at regne med. Dagen efter fik jeg leveret materialerne på adressen og havde sparet ca. 7000.- ;-) Så det kan lade sig gøre at købe kvalitetsmaling billigt bare du kikker det rigtige sted. God fornøjelse!

<p>Tømrermester</p> <p>J.Andreasen</p>
Annonce
Hej jesper, ok med lidt links, og ok hvis der ikke er en gang reklamefis, men hvordan står din forum sortering, står den med ældste indlæg først.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jamen når nu den gamle tråd er vakt til live igen, vil jeg da ikke undlade at pege på maling fra Harald Nyborg og Jem & Fusk.

Så vidt jeg kan se er det maling, der kommer fra Sverige, som i mange år har haft helt andre priser på maling, end de priser vi har været plaget med.
Jeg har brugt forskellige typer, altid de bedste kvaliteter fra sortimentet, og kan nu se 3 år efter, at træbeskyttelsen langt overstiger holdbarheden ift. meget dyrere "mærkevare" produkter.

Jeg reklamerer flot og frejdigt idet jeg på ingen måde har økonomiske fordele af eller interesser i bemeldte firmaer. Jeg håber Jesper kan sige det samme om hans rekommandationer.
Du må undskylde mistanken Jesper, men vi ser rigtig mange anprisninger af en eller anden forretning eller produkt, som det første indlæg en ny bruger kommer med.
Det undrer vi os en smule over.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også