Batteri suger uden filter

Hej alle 
Vi har sådan en batteri støv suger, eller stang suger, eller hvad man nu kalder den 😅
Genial opfindelse med rotor mundstykke og det hele. 
Sen også fint, den første gang efter jeg har blæst filteret ren. Men det bliver ret hurtig trivielt. 
Filteret er et ganske almindelig papir filter, og dermed går der ikke længe inden det lille et er stoppet med støv. 

Findes der samme slags sugere, blot med et bedre filter system? 
Eller skal man opkog investere i en af de der gulv vaske sugere som eller ser smarte ud 😁
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Batteristøvsugere findes også med stoffiltre.

fase
Min datter har en Dyson den er hun utrolig glad for, og filtret er nemt at rengøre.
Se evt denne video og rengøring ag filteret.

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg ved ikke hvad filtermaterialet er i vores halvgamle Bosch, ud over det yderste der er skumgummi. Men prisen for at den støvsuger bedre end vores traditionelle, er at filtrene ofte skal tømmes og pustes rene 😁

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Vi har en Dreame fra Xiaomi, den er uden filter og fungerer fint. Der er mange forskellige fabrikater, der er meget lig hinanden. Dyson fungerer sikkert også fint, men den er meget dyr i sammenligning med andre. Men de skal selvfølgelig også have penge til deres mange reklamer ;-)

Typerne uden filter skal tømmes inden de bliver alt for fulde, ellers kommer skidtet videre og sætter sig i et filter inde bagved, der ellers aldrig behøves at renses.

Tak for forslagene. Det vil jeg kigge videre på. 
De vi har, er der ingen cyklon eller lignende på. Det sætter sig med det samme i papir filteret, og det simpelthen træls. Tror den er på vej til at bo permanent i campingvognen 😁
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis