pressmaskine til alupex

Hvor kan jeg leje en pressmaskine til alupex pa fyn ?? 
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg søger pressemaskine ikke pressbakke.

Er der nogen der kan tjekke hvor meget det koster at leje en pressmaskine hos AO?
Jeg har ikke en konto hos AO
Jeg er interesseret i en akku eller 230V pressmaskine med U-bakker  16, 20, 25 og 32 mm bakke.

witiaw skrev den 18-04-2024 20:27:31

Jeg søger pressemaskine ikke pressbakke.

Er der nogen der kan tjekke hvor meget det koster at leje en pressmaskine hos AO?
Jeg har ikke en konto hos AO
Jeg er interesseret i en akku eller 230V pressmaskine med U-bakker  16, 20, 25 og 32 mm bakke.

 Ao tager 441kr for maskinen + 382 kr for de 4 bakker pr dag, men hvis du ikke har en konto er det vel ligegyldig?


Selvbygger med stort S. 
Kan jeg låne en maskine af AO som privatperson?
Kender du en virksomhed eller person i på fyn, der har en maskine at låne???
Som privatperson ville jeg aldrig bruge pressfittings pga. man skal have det helt rigte værktøj - men bruge Conex/PEX/kompressionsfitting i stedet for.
Desværre har jeg allerede købt pressfittings, jeg vidste ikke der var sådan et problem med at låne pressmaskine.
Jeg har en på Sjælland du kunne have lånt, men kun med M bakker. Mon ikke du enten kan finde en der lejer ud eller sælger en brugt på dba?

Jeg ville til enhver tid vælge pressfitings fremfor Connex hvis man skal lave meget, også som privatperson. Fittingsne er også væsentlig billigere.

Selvbygger med stort S. 
Er det ikke overkill til alupex, eller er det fordi presfittings er billigere?
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis