STOP irring af kobberblad?

Hej til jer der ser dette 😃
Jeg er helt ny herinde, men hĂ„ber at kunne fĂ„ et svar, som jeg ikke har kunne finde andre steder 🙏.
Jeg laver og sÊlger billeder, og nogle bruger jeg kobber blad pÄ, og sÄ irrer jeg noget af kobberet.
Nu til spÞrgsmÄl :
Er der bare ÉN af jer der med 100% sikkerhed kan sige, hvordan jeg stopper irringen af kobber bladene, nĂ„r jeg synes de har den farve de skal ha?

Jeg bruger skiftevis saltvand og eddikesyre, men det er UTROLIGT VIGTIGT, at jeg kan stoppe denne proces, for ellers fortsétter den til, at alt kobber blad er vék 😱.

Kom frisk đŸ„łđŸ‘
Annette 
Hej til jer der ser dette 😃 Jeg er helt ny... Vis hele indlégget
15 svar
 FÞlg trÄden
Der er 10 indlĂŠg fĂžr dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tusind tak til jer alle, i er simpelthen sĂ„ sĂžde, at I tager mit projekt alvorligt, og er kommet med flere gode forslag, som jeg vil prĂžve at eksperimentere med 🙏.
Jeg er helt ny i gruppen, og bor faktisk i Spanien, men jeg bliver da helt sikkert hĂŠngende đŸ«¶

Tak til jer đŸ˜ƒđŸ«¶
Spanien ok jeg havde ellers tĂŠnkt mig at komme forbi for at se pĂ„ det.   
Nej det var bare en lille sĂžd vits. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
😄😄, jamen her er dejligt ! Jeg har vĂŠret her over 8 Ă„r, og har stadig ikke planer om, at komme til DK. Men tĂŠnker, at nĂ„r jeg ikke lĂŠngere har mit pitbull 💔 sĂ„ vil jeg komme lidt hjem om sommeren......der er det ogsĂ„ sĂ„ ulideligt varmt her đŸ„”. 

Sþde vitser bliver taget imod med smil 😄
Jeg skrev Borup Kloakrens fordi det er nemt at fĂ„ her i Danmark. Det er vandig oplĂžsning af natriumhydroxid. I Spanien kan du sikkert fĂ„ Natriumhydroxid, der pĂ„ almindelig dansk hedder kaustisk soda. ​PrĂžv med en spiseskefuld i en liter vand. Det er kraftigt ​basisk og derfor ĂŠtsende, men det skader ikke metal pĂ„ samme mĂ„de som syre.


Ja vi kan godt fĂ„ det hernede, sĂ„ det er ikke noget problem. 
Men jeg tĂŠnker om kobber bladene kan holde til det, da de er sĂ„ tynde, at hvis man bevĂŠger dem gennem luften hurtigt, sĂ„ rives det fra hinanden......faktisk noget lort at arbejde med 😂😂
Men alt er et forsþg vérd, og tusind tak 🙏😃
 FÞlg trÄden
Vil du vĂŠre med? Log ind for at svare.
Sponsor pÄ LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor pÄ Lav-det-selv.

FÄ sÊrlig rabat pÄ maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og fÄ fordele



Deltag i forummet, stil spÞrgsmÄl og svar andre

Favoritmarkér spÊndende indlÊg

FÊrre reklamer, nÄr du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se ogsÄ