Lyd i såvel headset som højttaler på TCL 43P715

Hej alle,
Jeg har brug for at have tilsluttet et headset i udgangen samtidig med at jeg har lyd i højttalerne. På nettet kan jeg se, at det burde være muligt, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen settings til lyd udgange. Nogen, der har gode ideer?
På forhånd tak. 

/Inger

Hej alle, Jeg har brug for at have tilsluttet et... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Inger
jeg er selv høreapp. bruger og det system som jeg bruger er måske løsningen på dit problem !
mine Phonak høreapp. er med "Bluetooth" og jeg har så en TV adaptor ( udleveret gratis til lån som hjælpemiddel  fra kommunen ) tilsluttet mit TV i den digitale udgang (toslink) som nok også findes på dit TV - dette betyder at jeg får TV lyd direkte i mine høreapp. med en lydstyrke som er helt uafhængig af alle andre indstillenger på TV og rækkevidden af dette er ca.6 til 8 meter som nok dækker dit behov !
du er meget velkommen til at kontakte mig hvis du ønsker yderligere oplysninger om dette 

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej Kurt,
Jeg har også undret mig over hvor lille min lydmenu er også selvom jeg har resat det. Heldigvis har jeg i dag fået mit problem løst ved at bruge den optiske lydudgang i stedet, så nu er jeg kørende 👍


/Inger

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis