Erfaringer vedr. støjhegn

Erfaringer vedr. støjhegn...

Som overskriften angiver, så kunne jeg godt tænke mig at høre fra nogle, der har fået opsat støjhegn i deres haver. Jeg vil gerne vide om det har haft en effekt og hvordan I oplever støjoplevelsen før hegn og efter opsætning af hegn. Er det pengene værd?
Jeg overvejer at opsætte støjhegn ind mod min nabo, hvis poolpumpe driver mig til vanvid! Pumpen kan høres i halvdelen af min have. Desværre er naboen ikke indstillet på selv at dæmpe sin støj tilstrækkeligt. 

Mvh
LM
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg følger lige tråden. Har samme problem med naboen.   

Alsidig skolelærer, passioneret håndværker og dedikeret pædagogikstuderende. Jeg trives med at tage fat på diverse projekter og elsker at udforske nye horisonter. Udover mit arbejde som lærer, tilbyder jeg læremateriale til at lære tysk sprog og undervisningsmidler til skoler og institutioner.

Min kærlighed til naturen og miljøet fører mig til aktiv deltagelse i naturgenopretning og miljøbevægelse. Som projektkoordinator for den nye Naturskole i Ringe, er jeg stolt af at bidrage til børns forbindelse med naturen på.

Mine passioner strækker sig også til at skrive inspirerende blogindlæg for TheCityGirl, Viniko og Smieh.dk. Når jeg ikke er travlt optaget af mine mange projekter, nyder jeg at være i naturen med mine elskede hunde og børn. Sammen skaber vi uforglemmelige minder.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis