LK Touchdown 180 virker ikke

Hej til alle
Jeg har monteret 2 stk dæmpere LK180 touch og anbefalede led spots
Alt har virket fint i et års tid, indtil hpfi relæet slog fra i forbindelse med overbelastning på gruppen, (ovn, varmeapp ect var igang på samme tid)
Efter relæet er koblet til igen, virker dæmperne ikke, spotsene kan ikke tændes
Er der noget om at dæmperpladerne skal afmonteres før strømmen kobles til igen, eller noget andet der skal resettes?
På forhånd tak for hjælpen 🤩👍
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et hpfi slår ikke fra p.g.a af overbelastning, men det gør en gruppe afbryder... så er det på plads, hvis du har sikringer i din tavle har du så tjekket at der ikke er sprunget en sikring siden det er 2 dæmpere der ikke virker så hælder jeg mest til en sprunget sikring. Nu jeg tænker mig om så sidder der i lk touch 180 en finsikring, det kunne også være den der er sprunget... 
mfrost skrev den 18-01-2021 05:57:54

Et hpfi slår ikke fra p.g.a af overbelastning, men det gør en gruppe afbryder... så er det på plads, hvis du har sikringer i din tavle har du så tjekket at der ikke er sprunget en sikring siden det er 2 dæmpere der ikke virker så hælder jeg mest til en sprunget sikring. Nu jeg tænker mig om så sidder der i lk touch 180 en finsikring, det kunne også være den der er sprunget... 

 Sorry , jeg er ikke fagmand, men ja det var gruppe afbryderen, og der er monteret automatsikringer. Jeg checker om det er en finsikring der er gået, tak for svar👍

Frisk skrev den 18-01-2021 20:55:30

Der sidder inde i dæmperen en lille sandfykdt glassikring. Skiftog du er kørende

 Tak for hjælpen, jeg kigger efter om der skulle være gået en sikring 👍

Ser ikke ud til at der er nogen sikringer her?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis