Flyt af håndvask på badeværelse

Hej
Jeg har et lille badeværelse, som jeg (sikkert som så mange andre) ikke vil ofre en formue på. Jeg kunne godt tænke mig, at (efter udskiftning af fliser), at få sat en ny håndvask op, men mere ude til venstre, end der hvor den nuværende sidder. Til højre er badet og jeg vil gerne have lidt afstand, så man ikke bader i håndvasken ;)
Vil det være muligt, med en måske lidt alternativ rørføring, at efter opsætning af vask ude til venstre, at koble til nuværende installation? Jeg er godt med på, at det vil se fjollet ud, men tænker at der måske findes en smart måde at skjule det lidt på.
Det smarteste er selvfølgelig, at få flyttet afløbet/rørene når man alligevel har pillet fliserne ned. Er der nogen der har et bud på, hvad det ca. koster?

På forhånd tak :)
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den billigste løsning er nok at føre rørene uden på væggen og så sætte en ny håndvask op med skab under,  så er det da gemt væk i skabet.

Jeg ved ikke hvad det vil koste at flytte rørene, jeg kan dog ikke forstille mig at det er særlig dyrt hvis du aligevel skal have fliserne af.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis