Vej bom eller andet.

Hej. Jeg har en grusvej hvor jeg er eneste bruger. I periode er der rigtig meget trafik ned af den fordi folk køre forkert eller bare har lyst til at køre ned af den. Men det slider rigtig meget på min vej og jeg vil gerne sætte en stopper for det. Kan en skilt være nok. Hvis det er, hvad skal der stå på den og hvordan skal den være udformet. Jeg har tænkt på automatisk vej bum. Jeg ved ikke hvor dyrt det er og der er heller ikke strøm inden for 700m. Hvad vil i gøre. Min postkasse og skralde spand står 700m fra huset, så de skal ikke ned af vejen. Jeg får Træpiller to gange om året. Så 99 af gangene er det os selv der bruger vejen. Hvis nogle skal ned af vejen kan der vel være en from for fjernbetjening eller kode sms
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er en blind vej, kunne du jo sætte et skilt op med blind, privat vej, mon ikke det vil afholde de fleste, der ikke har et ærinde, fra at køre ind på vejen.

Vi prøver igen, i morgen --
Ja vejen er blind. Der skiltning oppe med blindvej og det tog trafikken et stykke tid. Men der er langsomt vendt tilbage i løbet er årende. Vejen er ialt 1000m og dele sig ved min nabo. Jeg tænker at måske skal skilte ydereliger der hvor min vej begynder. Jeg har været ved at læse op med det omkring vejbom og det må jeg ikke pga. udryknings køretøjer.
Jeg har et skur til stå der oppe hvor min postkasse sidder på hvor jeg sætter min skraldespand til afhentning. På den Kunne jeg påsætte et stor skilt hvor der står evt. Privat blind vej. Ingen færdsels uden forudgående aftale med ejer af Trekløvervej 3. Gående, cyklende og ridning tilladt med en min, afstand af 150m fra bygninger.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis