Argon Flasker Tyskland

Hej.
Er der nogle af jer som ved hvor Argon flasker kan erhverves i tyskland?
Jeg syntes ikke rigtigt at kunne finde noget via google, så jeg tænkte det kunne være jeg var heldig herinde :)


Chris
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
je_ns skrev den 08-10-2017 00:08:56


Måske Ebay, men ved ikke med transporten, har lige købt en 10 liters ilt på ebay, fra Polen, ingen problemer.


 Ingen problem med transporten da jeg i sin tid fik 2 stk hjem fra tyskland.

Lige udover at postbudet der kom med dem godtnok syntes at det var et par tunge pakker  


Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.

Ebay havde jeg ikke tænkt på. Det vil jeg da undersøge nærmere

Baucus kan jeg ikke finde priser inde, jeg kan se obi har dem men der er leveringstid på en 10 liters. 

Ja gevindet er anderledes men jeg skal ud og have et flowmeter alligevel så det betyder ikke det store  

Tak for svar


Chris

Her er der en til en god pris med regulator. Så er spørgsmålet bare om de kan fylde den i Tyskland igen  


Chris

bare vær opmærksom på hvad for flaske det er, da en ejndomsflaske ikke blot er en man bytter ved opfyldning.



Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Annonce

Prøv at tjek prisen på en 20 kg, ofte er der ikke den store forskel i prisen.

Men med de priser det koster at få fyldt en argon herhjemme, er det stort set samme pris i Tyskland med flaske.


Vi prøver igen, i morgen --

jeg ved at en 20kg argon dernede koster 45 euro at få ombyttet.
sidst jeg undersøgte det herhjemme kostede det omkring 800kr for en 6Kg ombytter.

Og hvis du skal bruge den til Tig så vil du blive glad for en 20kg, da der ryger en del dertil  



Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.

Jeg brugte næsten ½ 20 liters flaske argon, for at lege med en gammel tigsvejser, for at teste lidt med alu svejsning mv.

Så kan kun tilslutte mig at en 10 liters hurtig kan få ben og gå på..



Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis