Projektor lift

Hej med jer😊

Jeg er lige blevet den glade ejer af en projektor, min kæreste er gået med til at jeg kunne hænge lærred op i stuen, men selve projektoren vil hun ikke have op og hænge 😑 så jeg har kigget lidt på nettet, efter alternativer og jeg er blevet lidt hooked på '' projektor lift'' noget a la den her https://youtu.be/tAe0xEpJoho

😅 men det er ikke lige noget jeg har forstand på.. 

Så håber lidt der er nogen der måske kunne guide mig mht motor, link osv. Osv. 

På forhånd tak

Mads ✌️

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis du mener den udgave, hvor projektoren forsvinder op i loftet, så kan jeg kun synes, det er en særdeles fiks løsning. Mener du derimod den løsning med den motoriserede projektorlift, må jeg spørge, hvor vil du stille den, når den ikke er i brug. Og vil du stille den på gulvet, når den er i brug.


fase

Hvis du har plads i dit loft, vil jeg da foreslå at du bygger en kasse hvori din projektor kan placeres. Bunden i kassen fremstilles af loftplade som i lokalet. Bunden hængsles. Det hele styres af en elektrisk aktuator f.eks. fra Linak.dk. Du kan tit finde en brugt aktuator i DBA eller Gul og Gratis

Hvis du placerer din projektor i en kasse, er det vigtigt at strømmen til projektoren afbrydes automatisk når kassen lukkes. Du skal sørge for at kassen ikke bliver for varm. Det svarer lidt til indbygningsspot.


Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis