Gasovn med Blæser

Halløj i gruppen

 

Jeg skal have mig en gasovn til garagen, til de dage hvor man lige føler behov for lidt varme, når man går og nusser med noget.

 

Jeg har kig på denne gasovn med blæser fra jem og fix : http://www.jemogfix.dk/Gasvarmer__1903/Gasovn-med-blaeser_9038895

 

Men jeg er blevet lidt i tvivl mht. den indbyggede blæser. Min tanker var, at den blæser, skulle fordele den varme som bliver lavet af gassen, men som jeg læser det, er der et indbygget el-varmelegme i med to indstillinger. Men så står der "kold indstilling" Så mit spørgsmål er, om det er nogen der ved, om det typsik er sådan at man kan sætte blæseren til at fordele "gas-varmen" uden at tænde for det indbyggede el-varmelegme ??

 

God weekend derude....


Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Når du bruger ventilatoren i stilling kold, fordeler den gasvarmen. Tænder du ikke for gasvarmen, kan du bruge ventilatoren med eller uden varmelegeme tilkoblet i 1 eller 2 trin.

fase

Husk at du med afbrænding af gas skaber fugt og fjerner ilt.......

Jeg har også selv en ældre gasvarmer men bruger den meget sjældent... skal der varme på har jeg et par 400V varme blæsere (købt billigt i Harald) og en strålevarme med to indstillinger over værkstedsbordet.... den klarer faktisk det meste :-)

Men min garage er også isoleret ret OK :-)

MVH Njord


MVH Njord
Min garage er ikke ret isoleret endnu, og der er god ventilation fra udhænget hele vejen rundt.... Når jeg engang får det hele isoleret og lavet fint, sætter jeg en luft / luft pumpe op. Men ind til da, er sådan en gas ovn fint til mig :-)

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis