Kabeltræk til 2x dobbelt korrespondance

Jeg skal have etableret et par dobbelte korrespondance afbrydere, for at holde udgifterne nede vil jeg selv trække kablerne til disse og så blot få en autoriseret til at tilslutte dem.

Jeg har nu forsøgt at lave et diagram af den opsætning jeg søger og søger nu bekræftelse at det er korrekt forstået så jeg ikke ligner en total hat når jeg foreslår elektrikeren at det er sådan jeg vil have det lavet.

 

Håber derfor på at der er en kyndig herinde der kan hjælpe.

 

 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg læste de diagram forkert - havde ikke set du havde mellemledningerne med... beklager.

OK, så hvis jeg trækker kablerne som diagrammet viser, så vil det kunne tilsluttes af den lokale og virke som ønsket :-)

 

 

Selvfølgelig, har det bare bedst med at have lidt indsigt i hvordan det kan gøres.

Tak, svaret.

Er det ikke klodshans at lave korrespondance her , her i 2015 laver man kiptænding ..............

Det er nok bedst at lade elektrikeren trække kablerne så bliver det rigtigt fra første færd , der er ikke noget sparet ved at selv at fumle med kablerne..............


   elektriker fra jævnstrømmens tid
Skrevet af Svend Høst på 13-05-2015 15:18

Er det ikke klodshans at lave korrespondance her , her i 2015 laver man kiptænding ..............

Det er nok bedst at lade elektrikeren trække kablerne så bliver det rigtigt fra første færd , der er ikke noget sparet ved at selv at fumle med kablerne..............

og hvor dælen kom den lige fra?? (I 2015 laver man kiptænding)

Kiptænding er absolut KUN interesant hvis der er mere end 2 afbrydere.

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis