Våd troldtekt ??

Hej !

Har efter sne-vejret fået en meget lille smule sne ind på loftet til min garage. (ca. hvad der svarer til en fadølsglas med sne)

(Jeg manglede at lave en afslutning på taget inden sneen kom, og så er der fyet en lille smule ind på loftet)
Der er endnu ikke lagt isolering ud, men selfølgelig dampspærre..

Og kunne ikke vente med at sætte troldteken op

Men det har resulteret i at jeg idag har set at der er 2 steder hvor troldtekten er blevet lidt våd. (Se vedsendte billede)

Er gået i gang med at lave taget færdigt, så det ikke sker i fremtiden.

MEN vil troldtekten blot tørre , eller skal pladerne hvor de 2 "pletter" skiftes ?



Mvh Thomas

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Når det nu er garagen, ville jeg vente, og se bliver det ikke værre, er det nok til at leve med.

Du kan jo altid skifte pladen


Der er sgu da træls ! og så på et nyt loft...

Men bare rolig jeg har haft et lignende problem i kælderen efter en utæt radiator i stueplan. Mine træbetonplader var dog ikke fra Troldtek men fra HBC, men ellers tilsyneladende af samme type - fin hvid - og kvaliteten er efter min mening den samme på Troldtek og HBC - har arbejdet med begge typer. Da de tørrede helt op forsvandt pletten næsten helt.
Det sidste klarede jeg men en skumgummi rulle og lidt alm. loftmaling - kun meget lidt - og nu kan det kun ses ved direkte belysning med en kraftig halogen arbejdslampe, hvis man altså ved hvor man skal kigge :-)

God fornøjelde

Mere tænder - mindre snude...
kan desværre sige at den tørrer ikke op uden skjolder, men igen det er en garage sååååå
De skal bare tørre! Har prøvet det samme og kan ikke se tegn på fugt skjolder den dag i dag :-)

Venlig hilsen/Best regards 
Mads Rindom Lund 
Youcontrol.dk Aps 
Kirsebærvej 44 
DK 8600 Silkeborg 
CVR - 34692904 
+4520275925 
[email protected] 
www.youcontrol.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis