Frida Ejerskifte forsikring

Hej LDSère


Min kæreste og jeg, står for at skulle købe hus, og skal i den forbindelse tegne en ejerskifte forsikring.

Vi er fra sælger blevet tilbudt en ejerskifte forsikring fra Frida Forsikring, så udmidlbart lyder rigtig fornuftig i pris.
Er der nogen der kender til Frida forsikring ? I min søgen rundt på nettet, er det meget begrænset hvad jeg kan finde. Det eneste jeg ved, er at de er startet i 2011, så det er et nyt firma.

Håber på indputs :-)

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

Hej LDSère Min kæreste og jeg, står for at... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Super tilbagemelding...

Så kan det være flere fremover ikke vil være utrygge ved Frida fordi det er et nyere selskab.
Ja, sorry havde ikke lige set det var en person med kun dette ene indlæg, så troværdigheden af det indlæg er jo ikke ret høj.
Silverline (hvem du så end er) og Koludabyg: jeg kan godt forstå I forholder jer kritiske når jeg nu kun har skrevet et indlæg på dette forum, men den er god nok - jeg er kunde hos Frida med gode erfaringer, er ikke ansat hos dem, og så eksisterer jeg i virkeligheden (jeg hedder rent faktisk Thorleif).

Når jeg oplever firmaer mm. som ikke leverer det de har lovet, så er jeg ikke bleg for at brokke mig. Men omvendt, så synes jeg også at man skylder at skrive positivt når man (en sjælden gang) bliver positivt overrasket, som det har været tilfældet med Frida forsikring.

For at bevise min eksistens (og ikke sætte Frida forsikring i forlegenhed, ved at nogen får mistanke til at de har lavet ufin markedsføring ved at skrive positive indlæg om dem selv), så er nedenfor et link til min LinkedIn profil, hvor det fremgår hvor jeg arbejder. Endvidere er der også et link til en side om vores solcelleanlæg, hvor der bl.a. refereres til Frida (den del af taget som var beskadiget, hvor netop den del som skulle bruges til solcelleanlægget, og derfor var det vigtigt at sagen blev behandlet så hurtigt som muligt)

http://www.linkedin.com/in/thorleifgotved
http://www.vores-solceller.dk/

Hvis det ikke er nok til at overbevise jer (og andre), så send mig gerne en mail på [email protected], så videresender jeg gerne yderligere dokumentation på at min historie skam er sand nok:-)

Mvh/Thorleif
Har lige siddet i den samme situtation.
Et dyrt tryg tilbud (hvor vi ellers har vores andre forsikringer) og et billigt fra Frida og et tilsvarende fra dansk boligforsikring.
Jeg gennemlæste betingelserne på alle tre tilbud.
De var 90% ens. Deres basisforsikring var en præcis afskrift af "lovtekstens om ejerskifteforsikring" afsnit for afsnit var ens til midste punktum. Vi valgte så det billigste.
Annonce
Hej Orla

Nu var det ikke min intention at hænge det firma ud som lavede tilstandsrapporten. Alle kan begå fejl, og det vigtigste er hvordan folk reagerer når de bliver gjort bekendt med evt. fejl, og i den forbindelse skal det siges at at virkede til at firmaet tog ansvar og derfor gik det relativt hurtigt for Frida forsikring og firmaet at nå til enighed. Med det in mente må du gerne få nummeret på tilstandsrapporten. Er det Lb. nummeret du tænker på?

Mvh Thorleif
Jamen. så får du da lige et løbenummer her: H-11-01810-0183.

Sig gerne til hvis du har yderligere spørgsmål

Mvh/Thorleif
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis