InFocus projektor...

Hej alle.

Så er det jo søndag og store klunserdag på vores lokale containerplads.

Dagens absolutte førstepræmie var denne her:

En møg-stor videoprojektor af mærket InFocus, som en af vores 'kunder' havde købt af et udlejningsselskab, men aldrig rigtig brugt, og nu skulle den altså ud.

Vi prøvede den lige, da vi kom hjem, den er enormt lysstærk, selv i dagslys, så vi skal ud og finde noget hvidt stof og lave os et lærred.

Vi fik at vide fra den tidligere ejer, at man ikke kan få pærer til den, men kan det virkelig passe? Vi ved godt, at projektorpærer koster kassen, og det giver vi gerne, hvis den skulle ryge (men indtil videre kører den fint)

Der røg også lige en Sony surround-receiver med under vesten, men den tjekker vi i morgen

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hej alle. Så er det jo søndag og store klunserdag... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af albino på 21 mar 2010 06:38
Øh, hvad har det med sagen at gøre? Billederne bliver jo alligevel skaleret ned herinde. Men det er taget med et EOS 300D i indstilling P for at undgå blitzen.


Faktisk ikke en s....

Og jeg er ked af at jeg kom med et lidt dårligt indlæg.
Konen og jeg havde lige haft en kæmpe tur, så det var nok mere mig der skulle af med noget, end et svar/kommentar der nok skulle skrives men ikke sendes.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Godt at høre at det ikke "bare" er mig det sker for

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Uha nej...

Har da selv haft nogle søndage, hvor jeg - vurderet ud fra bagskids-promille og hovedpine - ved, jeg garanteret har været 'enormt intelligent' aftenen før, og med største bekymring åbner LDS for at se, hvilke bastante og bedrevidende udmeldinger, jeg er kommet med dagen før

Og jeg er da ikke blevet ekskluderet herinde endnu, så bare rolig, vi kan alle tage en skævert ind imellem

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Mange ting kan tilgives, hvis der er en god forklaring på hvorfor

Og så vil jeg bryde med en ny dansk tradition og sige undskyld, for at have taget focus fra tråden´s emne, samt at du lige var den det gik ud over, ikke bare her men også i en anden tråd meget senere

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Sådan er det bare, vi er gudskelov kun mennesker. Tænk nu ikke mere over det, glæd dig over det dejlige vejr og Giro 413 i radioen

Har lige fået lavet hylden til projektoren:

Den er så 'diskret', at det dårligt kan betale sig at tage den ned, når film-weekenden er slut

Nu skal vi så bare have syet lærredet... så er det, man ærgrer sig over at man ikke bor på Fyn og lige kunne stikke over til Håndværkeren med en søndagskringle og en pose humle og få ham til at svinge nålen...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Ja så simpelt kan det gøres, men find lige et stykke sandpapir og giv de skarpe hjørner en gang, så gør det knap så ondt når i slår hovedet i dem

Det er dejligt med "venner" som jer, tit er de tråde om de forskellige ting i jeres hverdag nogle der kan få en trist grå dag, til at lyse op i fuld solskind


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis