Vognlæs brænde

Halløj herinde..

Jeg har før hørt at man kan købe hele vognlæs træ i 3 meter stykker fra blandt andet Tyskland og Polen, men kan ikke rigtigt finde nogle oplysninger på nettet omkring det.

Er der nogen af jer herinde der har prøvet det og evt. ved lidt om priser samt har et link eller telefonnummer jeg kan prøve??

Jeg overvejer at købe et læs bøg og så dele det med familie og en enkelt nabo..

Mvh.
Søren
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har købt ved Plougmann Biobrændsel.
Jeg købte dog en container med blandet løvtræs ender, det var kun overflade vådt, så efter et par dage under tag var det klar til brug.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hej..... Jeg køber brænde (bøg,eg eller ask) i 3m længde..Det kan bestilles i tyndt,mellem eller tykt..Jeg har lige ordnet 52 rm.eg
Træet kommer fra Sverige og hos min leverandør skal man aftage mindst 50 rm.....Bliver leveret på stor lastbil med hænger...
Prisen er 340 kr pr. rm incl.moms og levering..Lidt dyrere for ask og lidt mere for bøg.

Jeg ved ikke om man må opgive tlf.nr i dette forum men har det interesse kan du ringe på 58854626 så kan du få hans tlf.nr....Det er i Danmark.....Mvh Anker

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Har hørt at man risikerer at få meget tykke stammer. Der først skal saves i ønsket længde og på grund af vægten saves igen bare for at løfte op i en kløver. men det er mindst 5 år siden jeg sidst hørte om det
Hej.... Det stemmer IKKE med det brænde jeg køber.... kan selv bestemme om det skal ligge mellem 10 og 20 cm i diameter eller 20-30 eller tykkere... Jeg har haft 75 fødselsdage og ikke et eneste stykke var for tungt til en vandret brændeflækker.....Mvh Anker

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Annonce
Hej Anker
Tror du han leverer i Jylland til den pris?
Hej...Det skal jeg ikke kunne sige men det tror jeg han gør....ring bare nu til mig så får du hans nr....vh Anker

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Jeg ringer i morgen.. Hvor tørt er det? Kan det nøjes med et år ude?

Da der er mange der har ringet angående brænde i vognlæs kan det nu oplyses at der kun leveres øst for storebælt til de anførte priser idet det vil blive en del dyrere over storebælt mv.
Har lige fået 50 skrm. blandet eg,bøg og ask
Mvh
Anker

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Er det skrm vi snakker om ?

Er tilbudet stadig åbent med at kunne købe det hjem fra Sverige
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis